După trei ani de facultate a venit și momentul inevitabil: licența. Nu am vrut să fie doar o altă lucrare care zace uitată prin cine știe ce cutii, așa că mi-am ales o temă care chiar mă pasionează și pe care am vrut să o explorez pe parcursul studiului: brandingul de editură. Pasiunea pentru cărți m-a împins spre alegerea subiectului, la fel și cea pentru fotografie și tot ce ține de vizual, de imagine.

Așadar, am gândit o editură fictivă: Legătoria. Am ales un manuscris real pe care m-ar bucura tare mult să îl văd printat – un volum de poezii creat de Andrei Purcărea, care compune niște poezii minunate. Pentru logo am apelat la o bună prietenă care se întâmplă să fie și un graphic designer tare talentat, Ioana Alice Voinea. Și uite așa, am creat prima carte din portofoliul editurii „Legătoria”. Împreună cu autorul am gândit un concept al cărții și coperta-poeziile-vin-cu-rime-plus-cotor-wideam ilustrat volumul de poezii ce avea să aibă numele „Poeziile vin cu rime”. Lucrarea a fost mult mai amplă de atât și a implicat o campanie de comunicare în online, precum și o analiză a situației editoriale la momentul actual din România. Am lucrat cu tot dragul la brandingul editurii și implicit al cărții și sper ca într-un viitor (apropiat) să pun ideea în print și să se contureze editura acum fictivă – Legătoria.

 

Detaliu carte
Detaliu carte

One thought on “Legătoria – brandingul unei edituri fictive”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *